Aanmelden ontspannings weekend

Door uw inschrijving geeft u aan onderstaande gelezen te hebben en hiermee akkoord te gaan:

De Stichting kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen van het toepassen van de oefeningen tijdens dit weekend door uzelf en door derden. Deelname aan de activiteiten is vrijwillig. De deelnemer/-neemster is verantwoordelijk voor zichzelf en voor zijn/haar daden en handelingen tijdens de weekenden en tijdens zijn/haar verblijf in Samaya.

De activiteiten zijn en kunnen niet worden beschouwd als (vervanging van) medische en/of psychiatrische consulten en/of behandeling(en). De Stichting kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor enige schade door deelnemers ondergaan, noch voor schade veroorzaakt door medecursisten. Dit betreft ook lichamelijk letsel.

Na ontvangst van uw inschrijving krijgt u binnen twee weken een factuur toegestuurd. Annulering is mogelijk tot twee weken voor het weekend. Daarna alleen om dringende medische redenen in overleg. Bij annulering op de dag dat het weekend start kunnen de kosten niet meer terugbetaald worden.

Het contactformulier heeft een hick-up. Zodra je op verzenden klikt, ontvang je geen melding. Je bericht is echter wel verzonden. Heb je binnen een week nog geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.