Welkom op onze website

De stichting “Voor Jou, een mooi moment voor mensen met kanker” is een stichting zonder winstoogmerk, gevestigd in Rotterdam. Ooit opgestart door het organiseren van grootschalige verwendagen voor vrouwen met kanker, houden wij ons nu bezig met het organiseren van ontspanningsweekenden, retraites en binnenkort ook mogelijk themadagen voor met name vrouwen met kanker.

Onze missie is om verwenzorg, ontspanning en aanraking voor mensen met kanker laagdrempeliger (liefst kosteloos) en op veel plekken bereikbaar te maken. We willen graag meer verbinding tussen mensen leggen door aanraking ten tijde van de ziekte kanker te bevorderen. Door professionals, maar ook door naasten.

De organisatie van de activiteiten en het runnen van de stichting worden belangeloos uitgevoerd. Ook wordt voor veel projecten een groep vrijwilligers ingezet.

Door middel van het aanvragen van fondsen voor diverse projecten en het inzetten van een vaste pool van ervaren professionals, werken we eraan om onze doelstellingen te realiseren.

Waar nodig wordt samengewerkt met stichting Roparun, stichting OOK, inloophuis De Boei, de Vruchtenburg en andere organisaties in de omgeving.

Neemt u eens een kijkje op onze website voor nadere informatie over onze stichting en onze projecten.